skip to Main Content
021-22649661-3 ariscert@gmail.com

مراحل اخذ خدمات ممیزی مستقل شخص سوم و صدور گواهینامه

  1. تکمیل پرسشنامه درخواست خدمات شرکت الاینس رجیسترار اند اینسپکشن سرویسس پارسیان توسط مشتری
  2. بررسی اطلاعات در شرکت الاینس و تعیین نفر/روز ممیزی و پیشنهاد قیمت
  3. ارائه پیشنهاد قیمت به همراه پیش نویس قرارداد به مشتری
  4. عقد قرارداد
  5. پرداخت پیش پرداخت توسط مشتری
  6. ارسال مدارک و مستندات مشتری برای انجام فرایند Document Review
  7. انجام بررسی مستندات توسط تیم ممیزی و ارائه گزارش بازخور به مشتری
  8. برنامه ریزی ممیزی توسط شرکت الاینس (شامل Stage 1 & Stage 2) و ارسال پلان ممیزی برای مشتری
  9. انجام ممیزی توسط تیم ممیزی در محل شرکت مشتری مطابق با برنامه زمانی که پیش از این ارسال شده بود.
  10. ارائه گزارش ممیزی (شامل نقاط مثبت ، پیشنهادات بهبود و عدم انطباق ها)
  11. بررسی گزارش ممیزی در کمیته تصمیم گیری شرکت الاینس
  12. صدور و تحویل گواهینامه به مشتری ( در صورت نداشتن عدم انطباق Major)
    * در صورت وجود عدم انطباق Major  به مشتری یکماه فرصت داده میشود تا ضمن رفع عدم انطباق به تیم ممیزی اعلام آمادگی نماید تا ممیزی مجدد روی عدم انطباق صورت پذیرد
  13. پیگیری رفع عدم انطباقهای Minor (لازم به ذکر است مشتری 2 ماه فرصت دارد تا عدم انطباقهای Minor را پاسخ دهد)
  14. برنامه ریزی و اجرای ممیزی مراقبتی اول در اولین سالگرد صدور گواهینامه
  15.  برنامه ریزی و اجرای ممیزی مراقبتی دوم در دومین سالگرد صدور گواهینامه
Back To Top