skip to Main Content
021-22649661-3
ariscert@gmail.com
ورود
- تکمیل پرسشنامه درخواست خدمات شرکت الاینس رجیسترار اند اینسپکشن سرویسس پارسیان توسط مشتری
- بررسی اطلاعات در شرکت الاینس و تعیین نفر/روز ممیزی و پیشنهاد قیمت
- ارائه پیشنهاد قیمت به همراه پیش نویس قرارداد به مشتری
- عقد قرارداد
- پرداخت پیش پرداخت توسط مشتری
- ارسال مدارک و مستندات مشتری برای انجام فرایند Document Review
- انجام بررسی مستندات توسط تیم ممیزی و ارائه گزارش بازخور به مشتری
- برنامه ریزی ممیزی توسط شرکت الاینس (شامل Stage 1 & Stage 2) و ارسال پلان ممیزی برای مشتری
- انجام ممیزی توسط تیم ممیزی در محل شرکت مشتری مطابق با برنامه زمانی که پیش از این ارسال شده بود.
- ارائه گزارش ممیزی (شامل نقاط مثبت ، پیشنهادات بهبود و عدم انطباق ها)
- بررسی گزارش ممیزی در کمیته تصمیم گیری شرکت الاینس
- صدور و تحویل گواهینامه به مشتری ( در صورت نداشتن عدم انطباق Major)
* در صورت وجود عدم انطباق Major به مشتری یکماه فرصت داده میشود تا ضمن رفع عدم انطباق به تیم ممیزی اعلام آمادگی نماید تا ممیزی مجدد روی عدم انطباق صورت پذیرد
- پیگیری رفع عدم انطباقهای Minor (لازم به ذکر است مشتری 2 ماه فرصت دارد تا عدم انطباقهای Minor را پاسخ دهد)
- برنامه ریزی و اجرای ممیزی مراقبتی اول در اولین سالگرد صدور گواهینامه
- برنامه ریزی و اجرای ممیزی مراقبتی دوم در دومین سالگرد صدور گواهینامه
Back To Top