خط مشی شرکت الاینس رجیسترار اند اینسپکشن سرویسس پارسیان :
Quality Policy
ARIS’s goal is to provide the highest management systems assessment so that our clients are recognized as the industry standard for excellence. We will distinguish ourselves through dedication to improving our client’s management systems. We understand the importance of impartiality and conflict toward improving our clients’ management systems. We understand the importance of impartiality and conflict of interest to ensure the objectivity of our certification activities. We will foster development relationships with the clients. We serve to achieve client satisfaction. Our logo shall be perceived as a symbol of quality and excellence. We recognize that our services at ARIS will continue to be in demand in Iran, Middle Eastern, and international markets and gain increasing market shares only if they are provided to customers with:
- A high level of quality for every service execution.
- Timely delivery for every service execution.
- Imparting expertise, independence/impartiality, and an international reputation for excellence of service for every service execution.
- Committed to continual Improvement with the approach of the execution of improvement projects.
We will strive to achieve, and exceed all the above in every committed service. We provide to our customers and other interested parties. ARIS recognizes that consistency in the application of standards, and requirements is fundamental to a successful certification program. The application of this quality policy is a key criterion of our success. We will maintain a quality assurance basis to consistently develop, document, and update the quality requirements based on related international standards. Top management’s support, and commitment for understanding, implementing, updating and maintaining of our quality policy and its objectives in the all level of organization and service execution.
خط مشی کیفیت:
هدف الاینس پارسیان ارائه بالاترین ارزیابی سیستم های مدیریتی است تا مشتریان ما به عنوان استاندارد صنعت برای برتری شناخته شوند. ما از طریق تعهد به بهبود سیستم های مدیریت مشتری خود را متمایز خواهیم کرد. ما اهمیت بی طرفی و تعارض را در جهت بهبود سیستم های مدیریت مشتریان خود درک می کنیم. ما اهمیت بی طرفی و تضاد منافع را برای اطمینان از عینیت فعالیت های صدور گواهینامه خود درک می کنیم. ما روابط توسعه ای را با مشتریان تقویت خواهیم کرد. ما برای رسیدن به رضایت مشتری خدمت می کنیم. لوگوی ما باید به عنوان نمادی از کیفیت و برتری تلقی شود. ما می دانیم که خدمات ما در الاینس پارسیان همچنان در بازارهای ایران، خاورمیانه و بین المللی مورد تقاضا خواهد بود و سهم بازار فزاینده ای را تنها در صورتی به دست خواهد آورد که به مشتریان ارائه شود:
سطح بالایی از کیفیت برای اجرای خدمات.
تحویل به موقع برای اجرای خدمات.
ارائه تخصص، استقلال/بی طرفی، و شهرت بین المللی برای برتری خدمات برای هر اجرای خدمات.
متعهد به بهبود مستمر با رویکرد اجرای پروژه های بهبود.
ما برای دستیابی به همه موارد فوق در هر خدمت متعهد تلاش خواهیم کرد. ما به مشتریان و سایر ذینفعان ارائه می دهیم.الاینس پارسیان معتقد است که ثبات در به کارگیری استانداردها و الزامات برای یک برنامه گواهی کردن موفق ضروری است.استفاده از این خط مشی کیفیت، معیار کلیدی موفقیت ما است. ما یک مبنای تضمین کیفیت را برای مستندسازی، توسعه و به روز رسانی مستمر الزامات کیفیت بر اساس استانداردهای بین المللی مرتبط حفظ خواهیم کرد. حمایت و تعهد مدیریت ارشد برای درک، اجرا، به روز رسانی و حفظ خط مشی کیفیت و اهداف آن در تمام سطوح سازمان و اجرای خدمات.